نمایش لیستی نمایش خطی
  • پالایشگاه اصفهان در مسیر تبدیل شدن به پتروپالایشگاه

    پالایشگاه اصفهان در مسیر تبدیل شدن به پتروپالایشگاه

    به گزارش صنایع پلاستیک، مهدی صرامی معاون اقتصادی و بازرگانی و عضو هیات مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت پتروشیمی اصفهان با بیان اینکه پالایشگاه اصفهان ۱۰۰ درصد خوراک پتروشیمی استان را تأمین می‌کند، گفت: با تبدیل‌ شرکت پالایش نفت اصفهان به پتروپالایش و سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی که به پالایشگاه وابسته‌اند و خوراک خود را از این مجتمع عظیم صنعتی دریافت می‌کنند، نیاز دیگر صنایع نیز تأمین می‌شود.

    جزئیات بیشتر...
  • درپوش­های لاستیکی (رابر استاپرها)

    درپوش­های لاستیکی (رابر استاپرها)

    درپوش­ها به هدف پوشاندن ظروف دارویی پس از پر شدن آنها به کار برده می­شوند و باید تا حد ممکن خنثی باشند. درپوش­ها نباید اجازه برهم­ کنش­های غیردلخواه را به محتوای شیشه و محیط بیرون بدهند و باید بتوانند یک محیط کاملا آب­بندی شده برای دارو فراهم کنند.

    جزئیات بیشتر...
  • اهمیت زمان پرشدن یکنواخت قالب در ماشین های تزریق پلاستیک چیست؟ و چرا؟

    اهمیت زمان پرشدن یکنواخت قالب در ماشین های تزریق پلاستیک چیست؟ و چرا؟

    قالب گیری، فرایند پیچیده ای است. اگر شک دارید، تعداد تنظیمات ماشین آلات قالب گیری تزریقی، پیچیدگی کنترل گرهای مختلف، تعداد متغیرهای فرایندی و این واقعیت مهم را که تنظیمات یکسان، نتایج مشابهی را نمی دهد، در نظر بگیرید. بنابراین، از کجا باید شروع کرد؟

    جزئیات بیشتر...
  • کامپوزیت‌های سبک‌وزن شرکت BASF و BNP  برای خودروهای آینده «اطلس پلاستیک»

    کامپوزیت‌های سبک‌وزن شرکت BASF و BNP برای خودروهای آینده «اطلس پلاستیک»

    شرکت BASF و BNP Brinkmann مشارکت خود را در برنامه حمل‌ونقل مرکز آلمانی هوافضا با در نظر گرفتن پرسش‌های بزرگی که پیرامون جابه‌جایی در آینده وجود دارد، اعلام کرده‌اند. این دو شرکت در حال حاضر در راستای پروژه پژوهشی «خودروهای نسل آینده» مبتنی بر کامپوزیت‌های سبک‌وزن و سفارشی، تهیه شده از الیاف طبیعی فعالیت می‌کنند.

    جزئیات بیشتر...